Házak versenye - Roxfort Házak versenye


📖Roxfort évkönyv📖 . A Mikulás ma egy értékelést hozott a blogomra;) . Amint túljutottam a szemet kápráztató borítón, filmes jelenetek ezrei…Sziasztok!

Házak versenye – Roxfort házainak olvasási versenye július 8-31-ig bezárólag tartott, ahol minél többet kellett olvasni, hogy az általunk választott ház nyerjen. Jómagam is részt vettem a maratonon a Griffendél ház büszke tagjaként.

Bevallom nem ez az első olvasási maratonom; régebben már vettem részt ilyenen az általam meghatározott oldalszámokat leadva. Ám most nem kellett ilyet tennem. Annyit olvashattam, amennyit akartam, s hetente leadhattam az oldalszámaimat. Erről szeretnek beszámolni nektek.

Első hét: július 8. – július 14.
Nos, ez egy kaotikus hét volt. Javarészt dolgoztam, így nem is 8-án kezdtem el, hanem egy nappal később, 9-én kezdtem el a maratonomat. Fáradtan, de tettre készen vágtam neki az oldalaknak. Elsőre Sarah J. Maas – Kingdom of Ash című könyvéből csemegéztem egy keveset pontosan 14 oldalt. Részleteket pedig még olvastam Kiera Cass – A koronahercegnő című kötetéből, amolyan ráhangolódás címén. A hét végét pedig Amy Ewing – A fekete kulcs című kötetével zártam, ezzel 388 oldallal támogatva a Griffendél házat.

Második hét: július 15. – július 21.
Itt már jóval több időm volt, főként a munkakeresés miatt. Az előző héten lévő születésnapom pedig még jobban megdobta a hangulatomat az olvasáshoz, főleg, hogy három könyvet rendelhettem magamnak abból a pénzből, plusz egy képregény rendelés is becsúszott. Ezen a héten Sarina Bowen-Elle Kennedy: Ez a srác, Hajdú-Antal Zsuzsanna: Utánad és Pappné Török Edit: Beszédfordulatok angol nyelvből című könyvei kaptak el, s mindent ki is olvastam még ezen a héten, így 816 oldallal bővítve maraton oldalszámait.

Harmadik hét: július 22. - július 28.
A harmadik hetet nyomtam meg igazán olvasás szinten, ugyanis megérkezett a régóta várt képregény csomagom, ami új szerelememet, a Voltron – Legendary Defender képregény sorozatot tartalmazta. Kislányos boldogságomban mind a hármat elolvastam, s meg kell, hogy mondjam fel is bátorodtam velük. Olvasásaimat folytattam Marissa Meyer: Cinder kötetét, ami még jobban magába szippantott, végül pedig egy újraolvasással fejeztem be, ez pedig nem volt más, mint Eszes Rita: Rókatündér-re. Így végül 1146 oldallal dobtam meg a Griffendél ház oldalszámait.

Negyedik hét: - július 29. – július 31.
Ez alatt a három nap alatt már csak számolgattam a bele-beleolvasásaimat, már nem igazán jegyeztem be semmilyen olvasást a maratonra. De még így is 217 oldalt sikerült még hozzáadni a maratonhoz, mivel Böszörményi Gyula: Szer’usz világ könyvéből olvastam el.

Összegzés:
Négy intenzív hét alatt sikerült a Griffendél háznak 2567 oldalt adnom kósza olvasásaimmal. A maraton alatt 9 könyvet olvastam el teljesen, míg 3 könyvből részleteket olvastam el.

4,761 Me gusta, 96 comentarios - Naomi Lord (@naomi_lord) en Instagram: "✨❤️✨A smol chubby Gryffindor Lion ✨❤️✨to go with my Kawaii house animal in scarves series!  My plan…"
A maraton maga izgalmas volt, a saját határaimat feszegetve, magammal is felvéve a versenyt, s meglepődve egész jó eredményt zártam le a négy hét végére, bár lehetett volna egy kicsit több is, ha nincs annyi házimunka, nincs izgalom a felvételi pontok miatt, valamint nem kellett volna állásinterjúkra járnom július utolsó heteiben. 

Tippem szerint akkor talán még plusz 500-600 oldallal megtudtam volna dobni ezt a végösszeget, de azért ez a szám sem kevés, amit leadtam végül

Remélem, ti is, akik fent vagytok a Molyon, élveztétek FairyDust kihívását, és ti is olya izgalommal várjátok az eredményhirdetést (augusztus 4. este), mint én magam, ugyanis, hiába láttam a zónában az oldalszámokat, nem tudom megállapítani, hogy melyik ház fog nyerni. Sokan ugyanis nem vezették karcban, illetve polcon/listán az olvasásaikat, így meglátjuk, ki nyer.

Addig is jó olvasást nektek!  


Megjegyzések