KÖNYV: Cala Spinner - The Rise of Voltron

Írta: Cala Spinner
Címe: The Rise of Voltron
Kiadta: Simon Spotlight 2017
Borító: Puha (illetve Kemény)
Sorozat része: Igen - Voltron  Legendary Defenders
Oldalszám: 64 oldal

Fülszöveg:
"Discover the origin of Voltron, the universe’s greatest defender, in this collectable chapter book retelling of the hottest new Netflix series, Voltron Legendary Defender from DreamWorks Animation!
Go back to the very beginning…
When five pilots from Earth—Lance, Hunk, Pidge, Keith, and Shiro—discover a giant blue lion in the middle of the desert, they never imagined that they would be embarking on the most epic intergalactic adventure ever…an adventure with very high stakes. Can these five heroes put aside their differences and learn how to form Voltron, the universe’s only hope against the evil Galra Empire?
Young readers will love this retelling of the very first episode complete with color stills throughout!
DreamWorks Voltron Legendary Defender © 2017 DreamWorks Animation LLC. TM World Events Productions, LLC. All Rights Reserved."

Véleményem:

Idén januárban, amikor semmi dolgom nem akadt a vizsgaidőszak alatt - túl voltam mindenen - sorozatokat vadásztam. Elször is végignéztem a Soul Eatert, majd utána neki álltam a Voltron - Legendary sorozatnak. Először egy youtube videóban találkoztam a sorozattal, ami először nagyon felkeltette az érdeklődésemet, majd rávetettem magamat. Hamar ledaráltam 7 évadot, ám a nyolcadikkal már meggyűlt a bajom. Ő még várat magára, ám addig is, nézzük a könyveket, amik ebből a sorozatból készültek.

Ez a kötet az első része a sorozatnak. Ezenkívül rendelkezik még három kötettel, ami hozzákapcsolódik, valamint hat kiegészítő kötettel a főhösökről, ami Ready-to-Read kategóriába soroltak külföldön. Ez annyit tesz, hogy a nyelvezete egyszerű, kisiskolásoknak, akik most tanulnak olvasni, ideális.

Jelen kötetünk persze nem tartozik ebbe a kategóriába, mivel tömörebb, összetettebb szövegek, cselekmények vannak benne, amik egy az egyben a sorozatból származnak. Ahogy a benne szereplő képek is. Többet felismertem a sorozatból, szinte láttam is magam előtt, ahogy peregnek a kockák, megy a film. Jóval aprócskább volt persze a kötet így is, mint amire számítottam, hiszen a képeken jóval nagyobbnak hatott. Nagyjából akkora méretű a valóságban, mint egy A/5-ös füzet.

Azonban volt egy nagy szívfájdalmam. A rövidítések. Ugyanis, mivel előbb láttam a sorozatot, mint a könyvet olvastam, így pontosan tudtam, mit hagytak ki, hol hagytak, valamint, hogy miért pont ott vágják el a történetet, ahol. Ez viszont bosszantott.

Viszont ezen hibája mellett nagyon igényesen lett megcsinálva a könyvecske mind a 64 oldala. Fényes papírra nyomtatták, igényesen beillesztették a képeket, valamint maga a szöveg is elég nagy betűkkel lett ellátva, hogy kényelmesen olvasható legyen.

Remélem, sikerült meghoznom egy kicsit a kedved az olvasásához!

Addig is jó olvasást!

Megjegyzések