Bemutatkozás

Sziasztok!

Anno domine még kis középiskolás koromban elindítottam már ezt a blogot mind írás, mind könyvértékelés céljából. A kettő együtt azonban nem jött össze. Ám most, egyre jobb és jobb könyveket kaparintok a kezeim közé, így gondoltam, nem lenne rossz, ha indítanék egy blogot erről.

Barátnőm unszolása és bátorítása adott egy kis lökést, hogy elkészítsem ismételten ezt a blogot. Amiről tudni kell, hogy nem napi szinten lesznek bejegyzések. Ahogy olvasom a könyveket/mangákat vagy nézem a sorozatokat és filmeket  (igen, lesznek, lassan, de lesznek), úgy jönnek majd a bejegyzések. Sok bejegyzés viszont hétköznapi hangvételű lesz, mint például főiskola, házipraktikák, gondolatok, amik nem egy novella vagy karc formájában tárok elétek.

Röviden rólam:
  • 1998-as születésű vagyok
  • van egy kutyám és egy macskám
  • szeretem a könyveket
  • szeretem a sorozatokat
  • manga/anime rajongó vagyok
  • főiskolás vagyok
  • írópalánta vagyok
  • szeretek főzni/sütni
  • van egy blogom, ahol csak az írásaim vannak
Igyekszem minél izgalmasabb és tartalmasabb bejegyzést hozni nektek, s remélem, élvezni is fogjátok a beszámolóimat.

Addig is jó olvasást és írást mindenkinek 😁😁

Megjegyzések