Nagy Karácsonyi Olvasási Maraton

25 Trendy Ideas Christmas Tree Background Home #home #treeEljött a karácsonyi időszak. Amikor az ember lánya degeszre eheti magát szaloncukorral, bejglivel és töltött káposztával, csak azért, mert ünnep van. A lakásban mézeskalács illat terjeng, készül a kókusztekercs tonna számra, a hal vár panírozva várja, hogy kisüssék. A halászléről, forralt borról nem is beszélve.

Ám mint lelkes könyvmolyok tudjuk azt, nincs karácsony könyvek nélkül. Ismét Fairydust szervezésével megindult december 20-án éjféltől a Nagy Karácsonyi Olvasási Maraton. A Harry Pottereshez képest most csapatokba vagyunk osztva nem házakba.

Beküldő link még nincs jelen pillanatban, de a csapatok már összeálltak, elkezdtük számolni, gyűjteni az oldalakat, valamint egy közös "chatszobát" is összehoztunk. Az első plusz oldal szerzési lehetőség is meg volt, természetesen lemaradtam róla. Mentségemre legyen mondva, épp a kókusztekercs előállításán fáradoztam, ami jó eséllyel kevés lesz majd az ünnepekre.

Krampuszként - csapatom neve - már 188 oldallal járultam hozzá a csapat sikeréhez. Jegyzetek természetesen érnek, hiszen sokaknak vizsgaidőszak van, akárcsak nekem. Így beleszámít az is, ha most neki ülök, és végre elolvasom a pénzügyi könyvemet, és kijegyzetelem a fogalmakat és részeket. Jaj, de jó (olvasni szeretek, de maga a pénzügy nem a legizgibb valljuk be őszintén). Így szólván egy jó kis maraton elé nézünk, s már most kíváncsi vagyok, ki fog nyerni 2020. január 2-án.

Találkozunk legközelebb!

Addig is...

Jó olvasást mindenkinek!

Megjegyzések