Nagy Karácsonyi Olvasó Maraton - Végeredmény

Books Books, ALL You Can Read – A Frame for LifeVéget ért a Nagy Karácsonyi Olvasó Maraton, és hát egészen úgy alakult, ahogy tervetem.... Na, jó kisebb-nagyobb változtatásokkal, de kb. úgy alakult ahogy szerettem volna.

Lássuk is, mit sikerült olvasnom ez alatt a pár nap alatt, főként mennyit.

  1. Csipkerózsika 24 oldal
  2. Aranyhaj és a nagy gubanc 24 oldal
  3. Hófehérke és a hét törpe 24 oldal
  4. Jégvarázs 80 oldal
  5. Jégvarázs II 80 oldal
  6. 101 kiskutya 24 oldal 
  7. 101 kiskutya 2 - Paca és Agyar 42 oldal
  8. Pocahontas 42 oldal
  9. Pán Péter 24 oldal
  10. A hercegnő és a béka 24 oldal
  11. Oroszlánkirály 24 oldal
  12. Jay MacLean - Kick Push - Lebegés 162 oldal
  13. Vígvári András - Pénzügyek alapjai 180 oldal
  14. Richard Paul Evans - Michael Vey - Hádész bukása 448 oldal
  15. Mulán 96 oldal
  16. Jégvarázs - Egy év Annával és Elzával (és persze Olaffal!) 96 oldal
  17. Aladdin 24 oldal
  18. Andrzej Saprowski - Az utolsó kívánság 5 oldal
  19. Jégvarázs - Party láz 24 oldal 
  20. Jégvarázs - Téli mese 32 oldal

Természetesen értek a jegyzetek is, mondván vizsgaidőszakkor főként azt olvassa a becsületes diák, így azokból sikerült összehoznom 70 oldalt,  valamint szilveszterkor a régi irományaimból csemegéztem, amolyan nosztalgia szerűen; ebből jött össze 150 oldal. 

Voltak ezeken kívül még feladat is, amit @FairyDust adott időközönként. Elsőnek 150 a többiért pedig 100-100 oldal plusz járt. Persze, amilyen peches vagyok az elsőről lemaradtam, de még így is a feladatokkal együtt sikerült 400 oldalt  szereznem a feladatokból.

Összesen 2027 oldalt sikerült olvasnom a maraton alatt, amire nagyon büszke vagyok. Az előző maratonból ítélve örültem volna már annak is, ha az 1000 oldal megvan, de ezzel a számmal totálisan elégedett vagyok. Jó, a gyerekkönyvek sokat nyomtak a latba, főként azok amik 100 oldal környékén voltak.

Az összesítés még tart, hogy a Krampusz csoportnak mennyit sikerült összeolvasnia a maraton alatt, valamint, hogy ki is nyerte ezt a maratont olvasás terén.

Megjegyzések