KÖNYV: Elle Kennedy, Sarina Bowen - US - Mi

 Írta: Elle Kennedy és Sarina Bowen

Eredeti cím: Us

Kiadta: Könyvmolyképző 2020

Oldalszám: 336 oldal

Kötés: Puha, Kartonált

Sorozat tagja?:Igen - Him 2.

Függővég?: Nem

Fülszöveg:

Vigyázat! Cselekményleírást tartalmaz.

Vajon ​a kedvenc hokisaid veretlenül zárják az első közös szezonjukat?

Az NHL-ben töltött első öt hónap igazi sikersorozat Ryan Wesley-nek. Sosem volt még ilyen boldog: nappal a profik közt játszik, esténként pedig a szerelme várja otthon – Jamie Canning, a gyerekkori legjobb barát, aki ma már a párja. Csak egy dolog árnyékolja be az idillt: élete legfontosabb kapcsolatát titokban kell tartania, máskülönben a médiafelhajtás könnyen derékba törheti a sportolói karrierjét.

Jamie tiszta szívből szereti West, de gyűlöli a bujkálást. Nem ilyen életet képzelt el magának, és az állandó titkolózás kezdi megbosszulni magát. Új munkája sem éppen úgy alakul, ahogy remélte, de tudja, hogy Wesszel az oldalán képes lesz túllendülni a nehézségeken. Szerencsére ott van nekik a lakás, ahol zavartalanul együtt lehetnek.

Vagy mégsem? Amikor Wes legkotnyelesebb csapattársa beköltözik az emeletre, félő, hogy a gondosan felépített hazugságváruk bármelyik percben összeomolhat. Vajon Wes és Jamie nagypályás kapcsolati rutinja képes megbirkózni a külvilág fenyegetéseivel?

Figyelmeztetés: a könyvben szerepelnek szexjelenetek, egy vibráló fotel, távszex, és kiderül, hogy a hokijátékosok a zöld összes árnyalatában dögösek.

Vélemények:

Hogy én mennyire vártam már ezt a kötetet. Az első kötet az Ez a srác belopta magát a szívembe minden vörösségem ellenére. Ezért nem is volt kérdés, hogy hamar elő fogom rendelni a könyvet, amint a KMK kiteszi az oldalára a kötetet. A megjelenés napján pedig rohantam az átvételi helyre, hogy a kezemben tarthassam. 

Első benyomásra, mint minden más könyv lenyűgözött. De milyen könyvmolyt nem nyűgöz le a papír friss illata? Így én is megcsodáltam, nézegettem, s nem tudtam eldönteni, hogy ez most vékonynak vagy vastagnak számít-e jelen pillanatban. Az előző kötet cselekményeihez képes rövidnek gondoltam, aztán ahogy beleolvastam igazam is lett. 

Gyorsan repülnek a napok, hetekben számoljuk az időt, és nagyon sok minden van egybe gyűrve. Hamar lejátszódnak az események, talán egy kicsit túl gyorsan is. Persze ez csak bizonyítja azt, hogy mennyire gyorsan kialakulhatnak a viharfelhők, ha olyan a kapcsolat.

Történetünkben visszacseppenünk Wes és Jamie életébe, ahol is már párként láthatjuk őket, ám ez a boldogság nem épp felhőtlen. Mind a ketten rengeteget dolgoznak, távol vannak egymástól, s ha még nem lenne elég még Wes egyik csapattársa is beköltözik hozzájuk az épületbe. Eleinte azt hittem, hogy ez a srác fogja főként megzavarni a srácok életét, például homofóbiával, esetleg le is leplezi őket és jóra tér. 

Blake néha rettenetesen idegesített. Totálisan abnormálisnak gondoltam, aki nem képes észrevenni, hogy mikor kell elhúzni a csíkot. Legalábbis véleményem szerint ha nem rég értem haza messzi tájakról, fáradt is vagyok, akkor nem ugrom át sörözni a szomszédhoz. Blake már egy feszültség forrás volt az elején Jamie és Wes között, ezek után már csak egyre fokozódott a dolog, hogy titkolózniuk kell. Nem mehetnek együtt sehova, nem vállalhatják fel magukat úgy, ahogy szeretnék. Nem is beszélve a szexuális túlfűtöttségekről, ami egy idő után szexchathez vezet. 

Kissé bizarr volt azt a részt olvasni, megint paradicsom vörös voltam a szexjelenteknél, néhol meg is kellett állnom, mert hirtelen túl sok volt. Ezek kiegészítették a történetet, és hozzá is adtak valamennyit. Mondjuk néhol inkább úgy éreztem, hogy inkább a szexről szól a dolog a két srácnál. Persze pár nap után rájöttem, hogy srácokról van szó. Itt nem lesz olyan, hogy "fáj a fejem, drágám". Kezdetben legalábbis. 

Ahogy azt már említettem nagyon gyorsan haladtunk a történettel, szinte egyik napról a másikra beüt a ménkű, és csak kapkodjuk a fejünket, ami nem is véletlen, hiszen Wes a magamódján hírességnek számít. Innentől pedig SPOILER!





SPOILER!




Na mármost, ahogy az várható volt, Wes és Jamie lebuknak, amikor Jamie influenzát kap, viszont birkavírus is terjed az országban. S értem 2016-ban, amikor ez megjelent eredetileg, még nem tudhatta a két írónő, hogy 2020-ban lesz egy hasonló vírus, ami influenzához hasonló. Kissé keserű volt számámra ez a szár, főleg, hogy Jamie-től vért vettek, akárcsak most a gyorstesztek alatt. Ennyi kis apróság volt, ami nem váltott ki belőlem jó érzéseket, ezen felül viszont nagyon szerettem a könyvet. 

A végén nagyon tetszett nekem az a közös kiállás azzal az inggel, a házassággal, és hogy minden csodaszépen zárult. Amolyan férfiasan, tömören, lazán, csak úgy miért ne alapon. Szívesen olvastam volna még róluk, mi lesz a karrierükkel, lesz-e esetleg gyerekük, Wes idővel edző státuszba áll-e át, Wes szülei egyszer elfogadják-e a fiúk másságát, vagy hogy Wes hogyan fog még jobban segíteni azoknak, akik hasonlókkal küzdenek. Ennek ellenére nagyon várom Blake történetét, ahol Jess szívét próbálja majd meghódítani. Hátha akkor a fent megemlített pár kérdésemre is kapok választ. 

Megjegyzések