Balaton Book Tag

Sziasztok!

@_Vera molynál látva a tag-et, kedvet kaptam én magam is kitölteni. Lássuk csak, miként is tudom megvalósítani.

1. Palacsinta – egy könyv, ami csupa olyan dologgal van megtöltve, amit szeretsz

Ide mondanám Sarah J. Maas- Föld és vér háza kötetét, amelyet egyszerűen letehetetlennek találtam. Hosszú ugyan, de minden oldala töltve van azzal, amit imádok. Egyszerre fantasy, modern és szerelmes, amelyet csak Sarah képes hozni nekünk. Ugyanakkor Benjamin Alire Sáenz – Életem kifürkészhetetlen logikája is megvesz kilóra, rövid tőmondataival, melyek jóval többet mondanak, mint bármely más hosszú monológ.

2. Lángos – egy könyv, amit régen nagyon szerettél, és azóta is újra meg újra előveszed

Sarah könyvei megunhatatlanok, azonban ez a tag unalmas lenne, ha mindegyikhez őt írnám. Így azt mondanám, hogy Böszörményi Gyula Ambrózy báró sorozata az, amely időről időre előveszek, amikor nosztalgikus hangulatba kerülök Budapest utcáin. Legnagyobb bánatomra, pont akkor nincs nálam egyik kötet sem, amikor tényleg bele akarnék olvasni.

3. Úszás – egy könyv, amiben fontos szerepet kap a mozgás

Mostanában sok olyan könyvet olvastam, amelyben szerepet kapott a mozgás, viszont főként Holly Black – A kegyetlen herceg könyvét mondanám. Ahol egyaránt az elmét és a testet is mozgásban tartják a karakterek kardvívással.


4. Unikornisos úszógumi – egy könyv, ami annyira cuki, hogy el sem hiszed

A fogós pont. Ide egyáltalán nem tudok most mit írni. Nem olvastam ilyet mostanában. Azonban máskor már olvastam, csak nem idén. Ez pedig Homonay Gergely – Puszi, Erzsi! kötete, amin szinte sírva röhögtem néhol.

5. Napszúrás – egy könyv, amiben fontos szerepet kap egy betegség

Leigh Bardugo – Bűnös birodalom. Itt kap igazán szerepet egy betegség, viszont bővebben beszélve róla már spoileres lenne.

6. Naptej – egy író, akit sokan bántanak, és te mindig késztetést érzel rá, hogy megvédd

Sarah J. Maas tudnám mondani, bár neki kevés utálója van – legalábbis én eddig kevéssel találkoztam -, így őszintén ehhez a ponthoz sem tudok még mondani szerzőt.

7. És végül egy könyv, amit a legutóbbi nyaraláson olvastál

Július közepén voltam szabadságon, ami inkább túrázással telt, de azért beszorítottam az olvasásokat is.

  • Nancy Springer – Az eltűnt márki esete
  • Róbert Katalin – Szelidíts meg!
  • Holly Black – A gonosz király

Ezt a hármat olvastam inkább a nyaralásom alatt, amit igazából itthon töltöttem. Lebarnulni nem sikerült, de legalább egy jó kis találkozót összehoztunk @_Vera_ mollyal és szép helyekre kirándulhattam.

Remélem, tetszett a tag!

Neked milyen könyvek jönnének a pontokhoz?


Megjegyzések