KÖNYV: Colleen Hoover - Ugly Love - Csúf szerelem

 
Írta: Colleen Hoover

Eredeti cím: Ugly love

Kiadta: Könyvmolyképző Kiadó

Oldalszám: 314 oldal

Kötés: Puha, e-book

Sorozat tagja?: Nem

Függővég?: Nem

Fülszöveg:

Ha meg akarod szegni a szabályokat, készülj fel rá, hogy összetörik a szíved.

Amikor Tate Collins találkozik Miles Archer pilótával, tudja, hogy ez nem szerelem első látásra, sőt, még barátságnak is kevés. Az egyetlen, ami összeköti őket, a tagadhatatlan, kölcsönös fizikai vonzalom. Amikor a vágyaik felszínre törnek, rájönnek, hogy tökéletes párt alkotnak. A férfi nem akar szerelmet, a nőnek pedig nincs ideje rá, így nem marad más, csak a szex. A kapcsolatuk meglepően jól működik, amíg Tate betartja Miles két szabályát:
Ne kérdezz a múltról!
Ne várj semmit a jövőtől!
Eleinte úgy tűnik, tudják kezelni a helyzetet, de aztán gyorsan ráébrednek, hogy semmi sem olyan egyszerű, mint hitték. A szív érzelmekkel telik meg. Az ígéretet megszegik. A szabályok összekuszálódnak. A szerelem csúf fordulatot vesz.

Az őszinte szerelem, a testi vágy és titokzatos múlt örök harcának története.
Vesd bele magad!

Véleményem:

Egy fix, az írő nő nevét rendre eltévesztem elsőre. Mindig az első o betűt akarom duplázni a keresztnevében, nem pedig a vezetéknevében. Még mindig, pedig nem az első könyvem tőle. S most is, ahogy ezt a bejegyzést írom, valahogy elrontom. Lehet tudtat alatt. Az viszont már fix, hogy tudat alatt történt az írőnővel, hogy a November 9 és ebben a könyvben is szerepel Miles és Tate, mintha mind a kettő összekötődött volna. Igen, Tate és Miles megjelenik a November 9 egy részében, azt persze nem derítettem ki, hogy tényleg ők-e azok, vagy csak véletlenül.

Elsőre nekikezdve kissé slampos lesz a történet. Nehezen indul be, ami egy kicsit hátrány azoknak, akik mondjuk elsőként kezdenek bele az írónő könyveibe. Nagyjából olyan 100 oldal környékén kezdenek el igazán beindulni a dolgok, amikor is létrejön a fülszövegben lévő egyezség is Tate és Miles között. 

Onnantól fogva kezd el közöttük kialakulni egy kémia, amit nem tudnak megállítani. Számomra kissé sokkos volt, amikor nagyon is gyorsan bújnak ágyba, szinte három-négy oldalon keresztül tart az első aktusuk és a többi is. Ritkán tudja le az írónő egy szimpla "s már minden ruha a földön is volt" mondattal.

Kicsit furcsa volt elsőre, nem voltam hozzászokva, hogy egy rubin pöttyös kötetben ennyire másként is kezelik a szeretkezés fogalmát. Máshogy viszonyultak a egész történethez.

Miles részeit mondjuk nem értettem, miért vannak középre szedve még a nagy csavar után sem értettem, hogy miért kellett. Ötletem van ugyan, bár nem igazán adott pluszt ezzel a fajta szedéssel. Amit leírt benne az írőnő annál inkább. 

Miles és Tate kapcsolata majdnem egészen a végéig kesze-kusza. Ez "a többet akarok, de mégsem," (Tate), valamint " a csak a szex, s más semmi, mert nem akarok többet". (Miles). 

Persze a legvégére minden kiderül, a nagy csattanó pedig, ahol kiderül minden, az azért odavágott. Csak egy pillanatra, de azért pislogtam rendesen, amikor kiderült Miles miért olyan, amilyen, s mire van szüksége az életben úgy igazából.

A csattanóval mondjuk azért volt gondom, tudtam volna mibe kötni, mert hát no, ami történt azt el lehetett volna kerülni, s tény, én is üvöltöttem volna Miles-al, ha ezt teszi. 

Egyszerre imádtam, s hiányoltam a könyvből valamint, amit nem tudtam megmagyarázni. Valahogy úgy voltam a végén vele, hogy oké, rubin pöttyös, lenyűgözött mégis az egész, s még olvastam volna még vagy 200 oldalon keresztül. Mikor már megfogtam, eléggé elszomorodtam, amikor hamar elkellett engedni. Még eg pici Miles és Tate?

Megjegyzések